Joga Pilates Natalia Greszta - Plan Zajęć:
Dzień tyg./
Godzina

Poniedziałek

Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota
8:30       JOGA   JOGA
8:45   STRETCHING AERIAL JOGA   PILATES  
10:00           JOGA
(dla początkujących)
17:00 JOGA
(dla początkujących)
         
17:30     PILATES   PILATES
NA HAMAKACH
 
18:00       STRETCHING    
18:45 STRETCHING   AERIAL JOGA      
19:15       JOGA    
20:00 JOGA   JOGA
(dla początkujących)
     

 

  *Na zajęcia obowiązują zapisy

Stretching - Ćwiczenia polegające na rozciąganiu mięśni, których celem jest uelastycznienie i poprawienie ukrwienia układu motorycznego. Stretching wspaniale likwiduje przykurcze mięśniowe spowodowane
np. siedzącym trybem pracy czy treningiem siłowym. Na naszych zajęciach dla urozmaicenia i lepszego efektu wprowadzamy elementy Treningu Funkcjonalnego, Body Art, Pilates oraz Jogi.

Joga - Jest to system filozoficzny, który rozwinął się w Indiach, Około 2000 lat temu został skodyfikowany i uporządkowany przez Patandżalego. Mówiąc w dużym skrócie, Joga zajmuje się związkiem między ciałem a umysłem. My na zajęciach zajmujemy się wykonywaniem w skupieniu różnych pozycji (asan), które mają zbawienny wpływ na nasze ciało i umysł. Powodują, że ciało jest silne i rozciągnięte a umysł spokojny.

Aerial Joga - Technika, która przy pomocy miękkiego i elastycznego materiału pomaga poznawać, doskonalić i rozwijać tradycyjne asany. Jak również daje możliwość łączenia różnych technik takich jak pilates, akrobatyka. Dodatkowo Aerial joga uspakaja, może być wykorzystywana w terapii. Hamak pokazuje jak można pracować z ciężarem własnego ciała. Działa jak huśtawka, nieustanne szukanie równowagi w powietrzu pomaga wzmocnić mięśnie posturalne i jednocześnie odciążyć kręgosłup.
UWAGA: Ćwiczymy w koszulce z krótkim lub długim rękawem, zdejmujemy biżuterię oraz ostre spinki do włosów a ubrania nie mogą mieć ostrych elementów typu zamki, koraliki, cekiny itp.

Pilates - System ćwiczń wymyślony na początku XX w. przez Niemca Josefa Humbertusa Pilatesa. Pilates to połoczenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Program wzmacnia mięśnie obręczy środkowej czyli brzucha, grzbietu, bioder, poprawia koordynację, zwiększa ruchomość stawów i giętkość kręgosłupa. Przeznaczony dla osób w każdym wieku, na różnym poziomie sprawności ruchowej.

 

*Na zajęcia obowiązują zapisy

 

 

Copyright © 2020r. Fitness Club Piruet Wejherowo & Joga Pilates Natalia Greszta. All rights reserved | Wszelkie prawa zastrzeżone. Designed by FotoAstra.pl
Designed by FotoAstra.pl